Konceptet

Se hvad det er vi mener med digital infrastruktur.

Hjælp til at få samlet brikkerne?

Ønsker i at arbejde mere effektivt i hverdagen, så kan Azjur hjælpe jer.
Der findes mange programmer til den lille og mellemstore virksomhed,
så tingene i hverdagen bliver løst på en ensartet og effektiv måde.

Der er ingen grund til at gøre tingene mere besværligt end godt er,
derfor kan det anbefales at gøre brug af regnskabs-/økonomisystem.
Til regnskabs-/økonomisystemerne findes der integrations
programmer/APPs.

Med den rigtige kombination kan i skære en del
af det omstændelige arbejde fra og endda få bedre styr på
den tid der bliver brugt på opgaverne, de materialer der bliver
brugt og al dokumentation bliver samlet direkte på ordren.
Kort instruktion følger herunder.

Regnskabs/økonomiprogram, måske bruger i et af disse?

Svarer til programmer der passer til grønt tandhjul – se nedenfor

#1: Undgå manuelt- og ikke mindst dobbeltarbejde.

Benytter i økonomisystem i virksomheden og udnytter i alle de muligheder systemet giver jer?

Er i påbegyndt digitaliseringen, eller modtager i fx. stadig fakturaer via af post eller i bedste tilfælde via mails?

Sidder du som chefen, og skal alle beslutning mere eller mindre træffes af dig, vil det have stor effekt at gøre disse processer lettere at få gennemført.

Der findes flere muligheder for at optimere arbejdsgangene, Azjur tager udgangspunkt i den enkelte virksomheds ønsker og mål.

#2: Administrative opgaver, kan gøres enklere.

Har du konstateret det kan være en jungle og svært at
gennemskue hvilke veje du skal gå for at opnå den bedste løsning lige præcis for din virksomhed.

Hverdagen er i forvejen godt fyldt op med “skal”
opgaver, for de fleste er det svært at afse tid til indførsel af nye og smartere administrative værktøjer.

Azjur kan hjælpe dig igennem processen og medvirke
til højere effektivitet, bedre indtjening og en enklere
hverdag i et sprog der er til at forstå, tilpasset dine
behov.

Få gang i de rigtige kombinationer

Det kan være af afgørende betydning hvordan man kombinere de muligheder der findes på markedet, et program kan måske noget et andet ikke kan og vise versa.

Billedet til højre illustrerer kombinations muligheder,
hvor man får det rigtige forhold fra markedsføring til
ordren er afsluttet, men ikke mindst hvordan
yderligere programmer som bank, lønsystem mv.
kan integreres for at opnå bedst mulig effektivitet af
de daglige administrative opgaver.

Nedenfor er listet mulige programmer/APPs

 

Udvalgte programmer og APPs der kan integreres med
regnskabs/økonomiprogrammer

Svarer til programmer der passer til blå tandhjul – se ovenfor

Udvalgte tillægs moduler/APPs, stilles ofte til rådighed af samarbejdspartner

Svarer til APPs der passer til sorte tandhjul – se ovenfor

Der findes en masse værktøjer derude, måske har du allerede investeret, eller benytter dig af et eller flere af disse.
Langt de fleste programmer/APPs virker rigtig godt og supporten i de virksomheder der har udviklet dem er dedikeret, men får du den fulde udnyttelse af det programmet kan i forhold til de andre programmer du har i virksomheden.